مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 20:302019-12-27ورزشي

اتفاقی که برای اولین بار در لیگ برتر افتاد/ مقایسه جلالی با بگوویچ


در یکی از آخرین بازیهای نیم فصل اول لیگ برتر تیم گل گهر مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید که این نخستین پیروزی آنها در تاریخ این رقابتها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با قهرمانی در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول، به لیگ برتر صعود کرد تا برای نخستین بار حضور در این مسابقات را تجربه کند.

سیرجانی ها فصل را با وینگو بگوویچ آغاز کردند اما خیلی زود مدیران مجموعه سرمربی 71 ساله کروات شان را برکنار کردند تا مجید جلالی 63 ساله جای او را روی نیمکت بگیرد.

بگوویج که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده بود، فصل را با 3 تساوی مقابل نساجی، سایپا و پارس جنوبی آغاز کرد تا 3 امتیاز از 3 بازی اولش بگیرد.

این تیم سپس در 3 بازی پیاپی مقابل سه تیم مدعی تراکتور، صنعت نفت و استقلال با نتایج یک بر صفر، یک بر صفر و 2 بر یک شکست خورد تا 3 شکست نزدیک مقابل این تیم های مدعی تحمل کرده باشد.

مدیران باشگاه گل گهر پس از شکست تیم شان مقابل استقلال در تهران در هفته ششم، بگوویچ را برکنار و جلالی را جانشین او کردند.

گل گهر که با بگوویج در پایان هفته ششم 3 امتیازی بود، با جلالی در آخرین بازی نیم فصل پیروز شد که این اولین پیروزی این تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی که برای اولین بار در لیگ برتر افتاد/ مقایسه جلالی با بگوویچ

اتفاقی که برای اولین بار در لیگ برتر افتاد/ مقایسه جلالی با بگوویچ