مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 05:052019-12-28اجتماعي

برخورد بدون اغماض با مقصران احتمالی گرمخانه زنان


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بااشاره به گلایه های زنان کارتن خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه 12 گفت: در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود که قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.

- سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بااشاره به گلایه های زنان کارتن خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه 12 گفت: در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر محرز شود که قصورهایی صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مددجویان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهیم داد.

سید مالک حسینی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت گرمخانه زنان در منطقه 12 گفت: بعضا در بازدید از مراکز ویژه نگهداری زنان، بارها با گلایه های مبنی بر رفتار بد با این افراد در گرمخانه منطقه 12 روبرو شدیم که این مسئله سبب شد از حراست و بازرسی سازمان درخواست کنم که نسبت به بررسی این موضوع ورود کند.

وی با تاکید بر اینکه گلایه زنان کارتن خواب از رفتار نامناسب مدیریت گرمخانه منطقه 12 بگونه ای بود که آنها عنوان کردند اصلا راغب نیستند که به این مرکز مراجعه کنند؛ گفت: دقت داشته باشید که گرمخانه زنان منطقه 12 تنها مرکزی است که به صورت متمرکز تحت مدیریت سازمان رفا، خدمات و مشارکت های اجتماعی اداره نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون اغماض با مقصران احتمالی گرمخانه زنان

برخورد بدون اغماض با مقصران احتمالی گرمخانه زنان