مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 05:402019-12-28اقتصادي

ساخت 2 میدان در کتالم و سادات شهر پیشرفت 50 درصدی دارد


ساخت دو میدان در ورودی این شهر پیشرفت 50 درصدی دارد و 8 میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه لازم است.

- مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محوری ترین اقدام برای جذب گردشگران ساختن دو میدان در ورودی کتالم و ساداتشهر و خیابان 45 متری است تا به عنوان هویت شهری به رسمیت شناخته شود افزود: ظرفیت و پتانسیل کتالم و سادات شهر در جذب توریست از شهرهای مجاور بیشتر است، قلعه مارکوه، آبگرم های معدنی، سواحل زیبا روستاهای همجوار با طبیعت بکر جزو ظرفیت های گردشگری کتالم و ساداتشهر است.

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: هدایت آب های سطحی پروژه مستمر شهرداری کتالم و ساداتشهر است که با همکاری پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش های دو سال گذشته در مسیرهای آبگیر، کانال های هدایت آب های سطحی احداث شد تا مسیرهای آب مشخص شود و آب های سرگردان در مسیر خود قرار گرفتند.

مجتبی رضوانی افزود: دو نقطه آبگیر سنگین بین شهرک سارینا و چشمک سرا در دستور کار شهرداری قرار دارد و در مکان های دیگر عمدتاً سعی کردیم اتفاقی رخ ندهد و در بارندگی های اخیر با مشکل مواجه نبودیم.

شهردار کتالم و ساداتشهر با اشاره به اینکه دیواره حفاظتی رودخانه ساداتشهر که بعد از سیل آسیب سنگینی به آن وارد شد در مراحل پایانی قرار دارد گفت: پیمانکار در مرحله جدید با اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 میدان در کتالم و سادات شهر پیشرفت 50 درصدی دارد

ساخت 2 میدان در کتالم و سادات شهر پیشرفت 50 درصدی دارد