مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:002019-12-28اجتماعي

اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می شود


معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح «شوق زیارت» در این استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح افراد نیازمند و علاقه مندی که تاکنون نتوانسته اند به زیارت و پابوس ائمه اطهار(س)در اماکن زیارتی مشرف شوند شناسایی و با حمایت این نهاد به این اماکن .

- اینجا "شوق زیارت" با همراهی دست های مهربان محقق می شود ایسنا/سمنان معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح شوق زیارت در این استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح افراد نیازمند و علاقه مندی که تاکنون نتوانسته اند به زیارت و پابوس ائمه اطهار(س)در اماکن زیارتی مشرف شوند شناسایی و با حمایت این نهاد به این اماکن زیارتی داخل و خارج از کشور اعزام می شوند.

محمدابراهیم یوسفیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح شوق زیارت یکی از طرح های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی از افزایش اعزام زوار این استان به اماکن زیارتی در سال جاری خبر داد و گفت: در اربعین سال جاری 454 مددجوی کمیته امداد با کمک خیرین و این نهاد حمایتی به کربلای معلی اعزام شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 95 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می شود

اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می شود