مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:162019-12-28سياسي

کانون های فرهنگی تبلیغی مهارتهای زندگی را به افراد جامعه بیاموزند


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کانون های فرهنگی باید در راستای آموزش مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی به افراد جامعه گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان در جلسه کانون های فرهنگی شهرستان سقز با اشاره به اینکه با فرهنگ کردستان بیگانه نیستم، اظهار داشت: از سال 81 تا 85 در کردستان مشغول انجام کارهای فرهنگی بوده ام و با افراد فرهیخته از جمله مرحوم ماموستا شیخ الاسلام، مرحوم ماموستا برهان عالی و ماموستا مجتهدی در ارتباط بوده ام که قطعاً این ارتباطات به نوع نگرش به استان کردستان کمک می کند.

وی افزود: در جامعه ای که زندگی می کنیم با محدودیت ها، تنگناهای فراوانی روبه رو هستیم که همواره انرژی و توان افراد پرتلاش را کاهش می دهد و منابع را به خسارت می کشاند که به دلیل سیستم های پیچیده ای است که نتوانسته اند به ویژه در حوزه فرهنگ درست عمل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه جای خرسندی است که اکثیریت اعضای کانون های فرهنگی دارای تحصیلات عالیه هستند و انسان های فرهیخته ای در این کانون ها کار می کنند، ادامه داد: ماموریت های کانون های فرهنگی تبلیغی این است که کارکردهای خود را به سمت فرهنگ دینی سوق دهند و در چارچوب ارزش ها و فضیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی تبلیغی مهارتهای زندگی را به افراد جامعه بیاموزند

کانون های فرهنگی تبلیغی مهارتهای زندگی را به افراد جامعه بیاموزند