مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 06:502019-12-28اقتصادي

صادرات چین در حوزه اسباب بازی رکورد صادرات ایران در نفت را می زند


پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی امروز با حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون آغاز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز 7 دی ماه، پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی با حضور محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری افتتاح شد.

فاضل نظری در ابتدای این مراسم گفت: نمایشگاه و این رویداد با چند هدف از جمله برجسته سازی مفهوم اسباب بازی که حامل مهم فرهنگی در شکل دهی معماری کودکان است، فرصتی برای ارزیابی، رصد و بررسی وضع موجود این حوزه است، کالای فرهنگی وارد کشور می شوند به صورت یک سویه وارد می شود که خطرناک است در حالیکه ما پسته صادر می کنیم اما نتوانستیم در حوزه کالای فرهنگی کاری کنیم، دیگر هدف تعالی و توسعه این صنعت خواهد بود که برای تجاری سازی باید اجرا و ارکان در نکاشت نهادی مشخص شود.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: اگر از دور به این مقوله نگاه کنیم نقش آفرین مهم این حوزه قوانین و مقررات است که باید اسباب نقش کنند و اهمیت نهاد قانون گذار، نهاد مالی و بنگاه های مالی در این حوزه اهمیت فراوان دارد که بتوانند امکان توسعه را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات چین در حوزه اسباب بازی رکورد صادرات ایران در نفت را می زند

صادرات چین در حوزه اسباب بازی رکورد صادرات ایران در نفت را می زند