مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 07:302019-12-28اقتصادي

جزییات واردات پوشاک در مناطق آزاد هفتگانه


معاون شورای عالی مناطق آزاد با ارائه توضیحاتی در رابطه با جزییات و نحوه واردات پوشاک در این مناطق تاکید کرد که این واردات براساس مصوبه کمیته تعیین فهرست و سهمیه کالای همراه مسافر در سال گذشته انجام می شود که با انجام ثبت سفارش و به طور محدود است.

- معاون شورای عالی مناطق آزاد با ارائه توضیحاتی در رابطه با جزییات و نحوه واردات پوشاک در این مناطق تاکید کرد که این واردات براساس مصوبه "کمیته تعیین فهرست و سهمیه کالای همراه مسافر" در سال گذشته انجام می شود که با انجام ثبت سفارش و به طور محدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از ممنوعیت واردات پوشاک از سال گذشته، اخیرا شهریاری-نایب رییس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک- اعلام کرد که با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک عملا در چند ماه گذشته واردات این کالا از مناطق آزاد نیز متوقف شده بود، اما به نظر می رسد در چهار هفته گذشته قید ثبت سفارش از واردات پوشاک در مناطق آزاد برداشته شده و واردات پوشاک از این مناطق از سر گرفته شده است.

به دنبال طرح این موضوع، پرس و جوی ماجرا ورادات پوشاک از مناطق آزاد از ناصر خرمالی -مدیر توسعه صادرات، گمرک و ارزش افزوده مناطق آزاد- با توضیحاتی در این رابطه همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واردات پوشاک در مناطق آزاد هفتگانه

جزییات واردات پوشاک در مناطق آزاد هفتگانه