مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 08:302019-12-28بين الملل

رزمایش کره جنوبی در جزایر مورد مناقشه با ژاپن یک روز بعد از دیدار آبه-مون


در حالیکه رهبران ژاپن و کره جنوبی هفته گذشته برای کاستن از تنشها میان دو کشور با یکدیگر دیدار کردند، ارتش کره جنوبی روز جمعه در جزایر مورد مناقشه این کشور با ژاپن رزمایش برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزرای فارس، خبرگزاری یونهاپ به نقل از منابع نظامی سئول از برگزاری رزمایش ارتش کره جنوبی در جزایر مورد اختلاف این کشور با ژاپن در روز جمعه خبر داد.

یونهاپ نوشت: این رزمایش درحالی برگزار می شود که نشانه هایی از تلاشها برای حل و فصل اختلافات میان سئول و توکیو در زمینه مسائل تجاری و مسائل تاریخی مربوط به جنگ جهانی دوم دیده می شود.

  این خبرگزاری با اشاره به اینکه این رزمایش برای اولین بار طی چهار ماه گذشته انجام شده است نوشت که کره جنوبی معمولا برای جلوگیری از افزایش تنشها با ژاپن از علنی کردن برگزاری رزمایش در این منطقه که مورد ادعای ارضی توکیو است خودداری می کند.

  به ادعای مقامات کره ای، این رزمایش در جزایر دوکدو که ژاپنیها به آن جزایر تاکه شیما می گویند با هدق تقویت مواضع و قابلیتهای دفاعی ارتش کره جنوبی در دریای شرقی انجام شده است.

  اختلافات سئول و توکیو طی ماههای اخیر پس از آن بالا گرفت که دادگاه عالی کره جنوبی به شرکت های ژاپنی دستور داد به خاطر استفاده از کره ای ها به عنوان نیروی کار اجباری در خلال جنگ جهانی دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کره جنوبی در جزایر مورد مناقشه با ژاپن یک روز بعد از دیدار آبه-مون

رزمایش کره جنوبی در جزایر مورد مناقشه با ژاپن یک روز بعد از دیدار آبه-مون