مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 08:402019-12-28سياسي

پای آلبالو هم به باغ سیب کرج باز می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه ریزی برای کاشت 7000  نهال آلبالو برای احیای باغ سیب کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه ریزی برای کاشت 7000  نهال آلبالو برای احیای باغ سیب کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تداوم احیایِ باغ سیب با کاشت بیش از 7000 نهال آلبالو، اظهار کرد: باغ سیب یکی از سرمایه های کرج است و باید با برنامه ریزی دقیق و به بهترین نحو حفظ شود؛ به همین منظور احیاء درختان باقیمانده این مجموعه به صورت ویژه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه ملی شدن باغ سیب یکی از مهمترین اقدامات در راستای حفظ ثروت و ذخایر فضای سبز استان البرز محسوب می شود، گفت: با پیگیری های مستمر شهرداری کرج باغ سیب مهرشهر که در معرض تهدید و تخریب قرار داشت امروز در فهرست میراث طبیعی کشور ثبت شده و پیشرفت قابل ملاحظه ای نیز به منظور احیاء درختان آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پنج حلقه چاه این مجموعه که در گذشته از سوخت گازوییلی استفاده می کردند امروزه دوباره اورهال و با هدف کاهش آلودگی های محیط زیستی با انرژی برق تغذیه می شوند، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته تمامی مساحت 272 هکتار باغ سیب مجهز به سیستم آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای آلبالو هم به باغ سیب کرج باز می شود

پای آلبالو هم به باغ سیب کرج باز می شود