مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 08:592019-12-28ورزشي

پرش بانوان کراس سوار برای قهرمانی در کشور


دومین مرحله از مسابقات قهرمانی کشور موتورکراس بانوان در پیست مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقه با حضور 30 بانوی موتورسوار برتر از استان های مختلف برگزار شد و شرکت کنندگان در کلاس های 65 و 250 سی سی آماتور و 150 و 250 سی سی حرفه ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

3 نفر از بانوان مقام دار رشته کراس به علت مصدومیت از حضور در این مرحله محروم بودند و این مسئله نه تنها از جذابیت مسابقه نکاسته بود، بلکه باعث شد تا سایر شرکت کنندگان برای اثبات شایستگی های خود تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

در کلاس 65 سی سی، خانم ها هستی رضایی و بهار عباسی از تهران برسکو های اول و دوم ایستادند، در کلاس 250 سی سی آماتور پریسا حسنی دوست از قزوین اول شد و سپیده جباری و محدثه عظیمیان هر دو از خراسان رضوی سکو های دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس 150 سی سی حرفه ای نیز خانم ها هستی رضایی از تهران، مهدیس حیدر نژاد از مازندران و مهتاب پلارک از خراسان رضوی به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در کلاس 250 سی سی حرفه ای نیز فهیمه نعمت الهی از اصفهان، مبینا عسگری از قزوین و باران هادی زاده از تهران بر سکو های اول تا سوم ایستادند و در نهایت بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تیم استان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرش بانوان کراس سوار برای قهرمانی در کشور

پرش بانوان کراس سوار برای قهرمانی در کشور