مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:002019-12-28اقتصادي

114 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شد


رییس اداره استاندارد مهران از صادرات 114 هزار تن کالای استاندارد از مرز بین المللی مهران به کشور عراق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- اسماعیل مهدوی پور رییس اداره استاندارد شهرستان مهران صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: 114 هزار تن کالا تحت نظارت اداره استاندارد شهرستان به کشور عراق صادر شده که بیشترین آن شامل کربنات کلسیم و مصالح ساختمانی بوده است.

  وی افزود: این میزان کالای استاندارد پس از نظارت و کنترل کارشناسان و بررسی 1240 پرونده صادراتی و وارداتی از این شهرستان به عراق صادر شده است.

رییس اداره استاندارد مهران یادآور شد: طی 9 ماه گذشته 1091 آزمون تعیین ماهیت نیز در آزمایشگاه های استاندارد مهران انجام شد که بیشترین کالای تعیین ماهیت شده سنگ آهن، سنگ مرمریت، سنگ تراوتن، کربنات کلسیم، انواع پارچه، محصولات فلزی از قبیل ورق گالوانیزه و سیم مفتول بوده است.

مهدوی پور اضافه کرد: شهرستان مهران به سبب اینکه یکی از درگاه های اصلی صادرات و واردات به کشور عراق است عملکرد، نظارت و آزمایشگاه استاندارد در سطح این شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و رضایت مردم را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/9708


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

114 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شد

114 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شد