مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:302019-12-28پزشكي

زنجان 430 بیمار دیالیزی دارد


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استان زنجان به حمایت این انجمن از حداقل یک هزار و 880 بیمار مبتلا به بیماری کلیوی اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به افزایش بیماری های ناشی از زندگی صنعتی اظهار کرد: انجمن کلیوی در راستای حمایت از بیماران کلیه اقدام به طراحی روش های مختلف برای حمایت از بیماران عضو کرده که در این راستا مجتمع انجمن کلیوی، با 12 کمیته زیرمجموعه فعال شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استان زنجان از تدوین برنامه در حوزه آموزش پیشگیری خبر داد و افزود: همه باید برای شناسایی بیماران کلیوی که به بیماری سخت و خاموش معروف است، تلاش کنند.

وی با ابراز خرسندی از امکان پذیر بودن شناسایی و کنترل بیماری کلیوی افزود: حتی امکان زندگی راحت تر برای بیماران دیالیزی هم با توجه به امکانات موجود فراهم است.

طهماسبی به شناسایی حدود 700 بیمار و تشکیل پرونده مراقبتی برای بیماران مستعد به بیماری کلیوی برای پیشگیری از ورود به مرحله دیالیز در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اشاره و تصریح کرد: آمار بیماران پیوند شده با تلاش انجمن 750 بیمار است که با جمع بیماران مراقبتی، انجمن زندگی را برای حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان 430 بیمار دیالیزی دارد

زنجان 430 بیمار دیالیزی دارد