مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:312019-12-28پزشكي

اعطای گرنت 25 میلیونی به برگزیدگان جشنواره رازی/با آپارتاید علمی مواجهیم


قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با تأکید بر آنکه با آپارتاید علمی مواجه هستیم و پژوهشگران از جیب خود هزینه می کنند، گفت: اردیبهشت ماه سال آینده، - اعطای گرنت "25 میلیونی" به برگزیدگان جشنواره رازی/با آپارتاید علمی مواجهیم قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با تأکید بر آنکه با آپارتاید علمی مواجه هستیم و پژوهشگران از جیب خود هزینه می کنند، گفت: اردیبهشت ماه سال آینده، 25 میلیون تومان گرنت پژوهشی به برگزیدگان بیست وپنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعطا می کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شاهین آخوندزاده در جلسه توجیهی برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که امروز در سالن جلسات دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: پژوهشگران از جیب خود هزینه می کنند، اما رنگ و بوی پژوهش در سایه همه بی مهری ها در کشور پخش شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: منابع مالی ما برای پژوهش هر سال کمتر شده و هر چند سال هم ارزش پول ملی کاهش پیدا می کند؛ بنابراین قدرت رقابت ما حتی با کشورهایی همچون ترکیه، مصر و پاکستان هم یک چهارم شده است.

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان اینکه صنایع دارویی با تحقیقاتی که در این حوزه انجام می شود، برپا است، اما بعضی می گویند دانشگاهیان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گرنت 25 میلیونی به برگزیدگان جشنواره رازی/با آپارتاید علمی مواجهیم

اعطای گرنت 25 میلیونی به برگزیدگان جشنواره رازی/با آپارتاید علمی مواجهیم