مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:312019-12-28فرهنگي

انحلال و یا ادغام موسسه رسانه های تصویری در مراحل پایانی !


سعید رجبی فروتن با انتشار یادداشتی از تودیع آخرین مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری نوشت و خبر داد با این تودیع تشریفات انحلال و یا ادغام این موسسه به مراحل پایانی نزدیک شد.

- انحلال و یا ادغام موسسه رسانه های تصویری در مراحل پایانی ! سعید رجبی فروتن با انتشار یادداشتی از تودیع آخرین مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری نوشت و خبر داد با این تودیع تشریفات انحلال و یا ادغام این موسسه به مراحل پایانی نزدیک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این صاحب نظر و مدیر سابق شبکه نمایش خانگی در نوشتاری در سایت شخصی اش نوشت: هفته گذشته با تودیع آقای مهدی یزدانی از سازمان سینمایی عمر مدیریتی آخرین مدیرعامل موسسه رسانههای تصویری به پایان رسید و تشریفات انحلال و یا ادغام این موسسه به مراحل پایانی نزدیک شد.

یزدانی که برای دومینبار اداره موسسه رسانههای تصویری را در عمر بیست و شش ساله این موسسه عهدهدار شده بود، این بار برخلاف گذشته تلاش کرد تا زمینه فعالیت را برای بخش خصوصی بیش از گذشته فراهم کند و با حذف تصدیگری موسسهای وابسته به دولت، میدان را یکسره در اختیار فعالان خصوصی قرار دهد.

شاه بیت اقدامات یزدانی و همکارانش در دو سال گذشته مشروعیت بخشی به فعالیت موسسات و مراکز عرضه برخط ویدیویی به گونه درخواستی بود که در یکسال اخیر با مناقشه حقوقی نیز همراه شد زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال و یا ادغام موسسه رسانه های تصویری در مراحل پایانی !

انحلال و یا ادغام موسسه رسانه های تصویری در مراحل پایانی !