مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:312019-12-28پزشكي

بیماران کلیوی زنجان 13 دی ماه صاحب کلینیک و مهمان سرا می شوند


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: 13 دی ماه امسال کلینیک و مهمان سرای انجمن بیماران کلیوی افتتاح می شود.

- مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان: بیماران کلیوی زنجان 13 دی ماه صاحب کلینیک و مهمان سرا می شوند ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: 13 دی ماه امسال کلینیک و مهمان سرای انجمن بیماران کلیوی افتتاح می شود.

محمدرضا طهماسبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه مهمان سرا متشکل از 10 سوییت کامل است، اظهار کرد: هزینه تجهیز هر کدام از سوییت ها 200 میلیون ریال برآورد شده و این در حالی است که کلینیک نیز دارای سه بخش ویژه آندوسکوپی، فیزیوتراپی و دندان پزشکی است.

به عبارتی این کلینیک دارای دو بخش سرپایی درمانگاه عمومی، داروخانه، خدمات پرستاری و اتاق CPR است و در کنار این موارد یک بخش پزشک عمومی نیز دیده شده است.

این مسئول به تعداد بیماران پیوند داده شده اشاره کرد و گفت: 750 نفر بیمار تاکنون تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته اند که این امر خطیر با یاری و مدد خیرین ارزشمند استان صورت گرفته است تا این افراد بتوانند به فعالیت های ورزشی، اجتماعی و سایر امور بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کلیوی زنجان 13 دی ماه صاحب کلینیک و مهمان سرا می شوند

بیماران کلیوی زنجان 13 دی ماه صاحب کلینیک و مهمان سرا می شوند