مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 10:202019-12-28ورزشي

غارهای خوزستان شناسنامه دار می شوند


رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته غارنوردی در استان، گفت: یکی از برنامه های هیات که در بهمن ماه انجام می شود، - ایسنا/خوزستان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته غارنوردی در استان، گفت: یکی از برنامه های هیات که در بهمن ماه انجام می شود، نقشه برداری و شناسنامه دار کردن غارهای استان است.

قدرت الله نیکخواه در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان روند رو به رشد 10 ساله خود را طی می کند، اظهارکرد: در حوزه های جدید کوهنوردی نیز اقدامات خوبی داشته ایم.

این حوزه ها شامل دره نوردی، غارنوردی و اسکای رانینگ هستند که در حال حاضر کمیته های مربوط به این رشته ها در هیات استان تشکیل شده است و دوره های متعددی را برگزار کرده ایم.

وی افزود: عقیده ما این است که اساس کار باید انجام اقدامات زیربنایی و زیرساختی باشد و در این راستا تلاش کرده ایم تا سایت های دره نوردی را در شهرستان های دارای پتانسیل، شناسایی و برای برگزاری دوره ها آماده کنیم.

در حال حاضر 8 سایت دره نوردی در استان خوزستان در فدراسیون ثبت شده است.

در فصل های سرد استان های دیگر نیز، خوزستان در بخش دره نوردی برای برگزاری دوره و اجرای برنامه های مربوطه میزبان علاقه مندان به این رشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غارهای خوزستان شناسنامه دار می شوند

غارهای خوزستان شناسنامه دار می شوند