مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 12:302019-12-28پزشكي

افتتاح کلینیک فوق تخصصی و مهمانسرای انجمن کلیوی زنجان


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، از افتتاح کلینیک فوق تخصصی و مهمانسرای این انجمن در روز 13 دی ماه امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا طهماسبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، کلینیک فوق تخصصی و مهمانسرای انجمن خیریه کلیوی با هدف خدمات رسانی به گروه های هدف، 13 دی ماه امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی پیرامون پیشگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی، افزود: رسانه ها به عنوان مهم ترین بخش اطلاع رسانی درزمینه آموزش و پیشگیری از بیماری های کلیوی نقش به سزایی دارند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه در جامعه امروزی که در جامعه صنعتی قرار داریم، شاهد افزایش بیماری کلیوی هستیم افزود: با توجه به ظرفیت انجمن و با تشکیل 12 کمیته تخصصی، برنامه ریزی، پیشگیری و اطلاع رسانی گسترش پیدا کند تا افرادی که دارای علائم بیماری کلیوی هستند، شناسایی شوند و با تشکیل پرونده مراقبتی از پیشرفت بیماری جلوگیری کنیم تا کسی وارد چرخه دیالیز نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کلینیک فوق تخصصی و مهمانسرای انجمن کلیوی زنجان

افتتاح کلینیک فوق تخصصی و مهمانسرای انجمن کلیوی زنجان