مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 13:002019-12-28سياسي

تبریک تولد حضرت عیسی(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی


وزیر آموزش وپرورش تولد حضرت عیسی(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی را به تمامی هموطنان مسیحی و بالاخص معلّمان و دانش آموزان عیسویِ تبریک و تهنیت گفت.

- وزیر آموزش وپرورش تولد حضرت عیسی(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی را به تمامی هموطنان مسیحی و بالاخص معلّمان و دانش آموزان عیسویِ تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی از فرهنگیان فهیم مسیحی خواست که با آگاهی بیش ازپیش از منش و روش آن پیامبر پارسایی و پایداری، رسول رحمت و رأفت، بستر آگاهی بخشیِ روزافزون نوباوگان ایران همیشه سربلند را فراهم کنند.

متن پیام محسن حاجی میرزایی، وزیرآموزش وپرورش به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذْ قالَتِ الْمَلائِکَهُ یا مَرْیَمُ إِنَّ اللَّهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَهٍ مِنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ وَجِیهاً فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ (آل عمران- 45) سپاس و ستایش آفریدگاری را سِزاست که با آفرینش انسان ، مجال رشد این نگینِ هستی را فراهم نمود.

و در این مسیرسخت، امّاسبز، پیامبرانی را مبعوث نمودکه رسالت ذاتی آنان، همانا هدایت و حمایت انسان درطیِ طریقِ تعالی و سیرِ مسیر سعادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک تولد حضرت عیسی(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی

تبریک تولد حضرت عیسی(ع) و فرارسیدن سال نو میلادی