مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 16:452019-12-28اقتصادي

برگزاری مناقصه تله کابین طاقبستان با 3 سرمایه گذار در روزهای آینده


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرمانشاه از برگزاری مناقصه تله کابین طاقبستان با 3 سرمایه گذار در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید شامبیاتی به ارائه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در شهرداری کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: در پروژه تله کابین طاقبستان تا کنون عملیات خاکی سایت پایین، تهیه نقشه های اجرایی خط تله کابین توسط یکی از شرکت های این حوزه صورت گرفته است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرمانشاه افزود: همچنین مناقصه عمومی برای اجرای عملیات سیویل پایه های تله کابین و انتخاب پیمانکار در تاریخ 10 دیماه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا فراخوان عمومی انتخاب سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شده و 3 سرمایه گذار همزمان پای کار آمدند و در تاریخ 11 دیماه 98 جلسه بازگشایی پاکت های سرمایه گذاران منتخب را داریم.

شامبیاتی گفت: پروژه را در دو مرحله پیش می بریم، هم به لحاظ انتخاب پیمانکار و هم با سرمایه گذار بخش خصوصی وارد مذاکره شده ایم.

این مسئول مبدا شروع پروژه را ضلع شمال غربی پارک کوهستان عنوان کرد و افزود: برای شروع گردش کار نیز سه برنامه اساسی از جمله کار مطالعات اولیه، تأمین قطعات و تهیه نقشه های مورد نیاز را در دستور کار قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مناقصه تله کابین طاقبستان با 3 سرمایه گذار در روزهای آینده

برگزاری مناقصه تله کابین طاقبستان با 3 سرمایه گذار در روزهای آینده