مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 16:452019-12-28اقتصادي

خودرو دپو شده در پارکینگ خودروسازان بزرگ به صفر رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برگزار شد، - وزیر صنعت با بیان اینکه خوشبختانه آمار تولید کالا های منتخب کشور در 8 ماهه امسال عمدتاً افزایشی بوده است، گفت: کف پارکینگ خودروسازان از خودرو های دپو شده صفر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به توان و ظرفیت بالای قرارگاه، این عزیزان همواره برای کمک به طرح های مختلف وزارت صمت پایه کار بودند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که امسال و با وجود افزایش موانع، مشکلات اجرایی کمتر شده است؛ همین رویکرد ما در افزایش سطح همکاری ها و بهره گیری از توان داخلی است.

خودرو دپو شده در پارکینگ خودروسازان بزرگ به صفر رسیده استرحمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار تولید کالا های منتخب کشور در 8 ماهه امسال عمدتاً افزایشی بوده است؛ در آلومینیوم با توجه به تدابیر اتخاذ شده تا پایان سال کسری تولید جبران خواهد شد و در بخش خودرو نیز خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و این صنعت امروز راه افتاده و کف پارکینگ خودروسازان از خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو دپو شده در پارکینگ خودروسازان بزرگ به صفر رسیده است

خودرو دپو شده در پارکینگ خودروسازان بزرگ به صفر رسیده است