مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 19:002019-12-28اقتصادي

سهمیه بنزین قایق های صیادی 1200 لیتر در ماه تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سرانجام با رایزنی های سازمان شیلات ایران با وزارت نفت و وزارت کشور، سهمیه بنزین 1200 لیتر در ماه برای قایق های صیادی با نرخ 1، - رییس سازمان شیلات ایران گفت: سهمیه بنزین یارانه ای 1500تومان در قالب 1200لیتر در ماه برای صیادان به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سرانجام با رایزنی های سازمان شیلات ایران با وزارت نفت و وزارت کشور، سهمیه بنزین 1200 لیتر در ماه برای قایق های صیادی با نرخ 1،500 تومان به تصویب رسید.

بی الله خون میرزایی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران با بیان آخرین خبر، به رایزنی سازمان شیلات ایران با وزارت نفت و معاونت امنیتی وزارت کشور درباره در نظر گرفتن سهمیه بنزین برای صیادان اشاره کرده و گفت: در رایزنی ها و مکاتباتی که انجام شد، توجیهات فنی سهمیه بنزین صیادان را یادآور شدیم.

خون میرزایی ادامه داد: در این مذاکرات بر سهمیه بندی قبلی بنزین برای قایق های صیادی، مصرف سوخت این قایق ها، نظرات فائو در این زمینه، قدرت موتور، فاصله صیدگاهی، روز های دریاروی و … اشاره کردیم و متوجه شدیم که مسئولان تصمیم گیر در این زمینه پیش تر نسبت به این دلایل فنی آگاهی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین قایق های صیادی 1200 لیتر در ماه تعیین شد

سهمیه بنزین قایق های صیادی 1200 لیتر در ماه تعیین شد