مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 19:292019-12-28سياسي

صدور حکم خانم گیلبرت، با رعایت قوانین مربوطه


افکار عمومی 28 ماه رفتار غیر انسانی دولت استرالیا با خانم نگار قدس کنی در زندان را فراموش نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره مطالب مندرج در برخی رسانه های استرالیایی درباره وضع خانم گیلبرت شهروند استرالیایی افزود: وی به اتهام نقض امنیت ملی ایران دستگیر شده و دادگاه صالحه نیز با رعایت تمام قوانین مربوطه، حکم مقتضی صادر کرده است.

آقای موسوی گفت: تجربه نشان داده است جمهوری اسلامی ایران تسلیم جوسازی های سیاسی و تبلیغاتی نمی شود و این شهروند استرالیایی مانند هر محکوم دیگری که حکم قضایی دارد، دوره محکومیت خود را با برخورداری از همه حقوق قانونی طی می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: افکار عمومی نحوه برخورد دولت استرالیا با خانم نگار قدس کنی را فراموش نمی کند که بدون ارتکاب کمترین جرمی بازداشت و 28 ماه با وی رفتار غیرانسانی شد.

وی تصریح کرد: وضع حمل در زندان، جدا کردن نوزاد شیرخوار از مادر، مخالفت با درخواست حصر در منزل به جای زندان، محرومیت از دیدار منظم نوزاد و در نهایت استرداد به آمریکا با نقض تعهدات کنسولی از جمله رفتار های خلاف قانون و حقوق بشری است که با خانم قدس کنی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم خانم گیلبرت، با رعایت قوانین مربوطه

صدور حکم خانم گیلبرت، با رعایت قوانین مربوطه