مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 21:282019-12-28سياسي

جغرافیای مناطق مختلف جهان به هم گره خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در برنامه تلویزیونی نگاه یک اظهارداشت: امروز در آب های جمهوری اسلامی ایران مشغول انجام رزمایش هستیم.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه، گفت: جغرافیای مناطق مختلف جهان به هم گره خورده است.

به نوعی ما امروز شاهد خیزش تمدنی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در برنامه تلویزیونی نگاه یک اظهارداشت: امروز در آب های جمهوری اسلامی ایران مشغول انجام رزمایش هستیم.

وی در ادامه در خصوص رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین و مشخصات و ابعاد جغرافیایی آن، گفت: آن چیزی که مسلم است این رزمایش در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری برنامه ریزی شده است و امروز به مورد اجرا درآمده است؛ حضرت آقا در تاریخ 14 مهر 88 در دانشگاه نیروی دریایی در نوشهر فرمودند نیروی دریایی که امروز همه ما میهمان آن هستیم در بسیاری از نقاط عالم و کشور ما یک نیروی راهبردی است و به نیروی دریایی باید به عنوان یک نیروی راهبردی نگریسته شود.

خانزادی با بیان اینکه امروز آب های جمهوری اسلامی ایران به واسطه نیروهای دریایی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران هم در سپاه پاسداران و هم در ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جغرافیای مناطق مختلف جهان به هم گره خورده است

جغرافیای مناطق مختلف جهان به هم گره خورده است