مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 03:302019-12-29بين الملل

مهمترین خبر های جهان (7-19)


جنش حماس هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد - // به دنبال ملاقات نماینده یکی از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب با برخی از مقامات کویتی و برگزاری نشست ضد ایرانی در کویت، عصر امروز کاردار سفارت کویت در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

(خبرگزاری صداوسیما)// عباس موسوی سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی در موگادیشو را به شدت محکوم کرد و به خانواده های قربانیان تسلیت گفت: (شبکه تلویزیونی العالم)شیلی// بنابر اعلام مؤسسه ملی حقوق بشر شیلی، دستکم یک تظاهرکننده روز جمعه در جریان تجمع اعتراضی در مرکز سانتیاگو کشته شد و بدین ترتیب شمار کشته شدگان از ابتدای اعتراضات در شیلی از ماه اکتبر به 29 نفر رسید.

(خبرگزاری فرانسه از سانتیاگو)فلسطین اشغالی // سخنگوی جنش حماس هر گونه سازش با رژیم صهیونیستی را تکذیب و تأکید کرد فقط (تلاش برای دستیابی به) توافق هایی با این رژیم برای شکستن محاصره نوار غزه در جریان است.

(المیادین)// دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای ضمن تأکید بر مخالفت با همه توطئه هایی که هدفش نابودی مسئله فلسطین یا به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین است، اعلام کرد: جنبش جهاد اسلامی به مقابله با توطئه های مشروعیت بخش به رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبر های جهان (7-19)

مهمترین خبر های جهان (7-19)