مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 06:072019-12-29پزشكي

بیش از یک هزار مدرسه زیر پوشش برنامه مروج سلامت


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: برنامه مروج سلامت در یک هزار و 38 مدرسه در مناطق زیر پوشش دانشگاه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دکتر محمد احمدیان در حاشیه کمیته استانی مدارس مروج سلامت گفت: برنامه مدارس مروج سلامت یکی از برنامه­ های اصلی مشترک و مورد تایید دو وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه، ترویج رفتارهای سالم مانند فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی، تغذیه مناسب، عدم مصرف دخانیات و .

در سطح مدارس منتخب کشور با هدف ارتقاء سلامت دانش آموزان، کارکنان مدرسه، اولیاء دانش آموان و سایر افراد جامعه توسط دانشگاه های علوم پزشکی کشور و ادارت آموزش و پرورش استان ها به صورت موفق در حال اجراست.

دکتر احمدیان با اشاره به اینکه در سال 1388 این برنامه در 12 مدرسه استان خراسان رضوی همزمان با 5 استان کشور به صورت پایلوت اجرا شد، گفت: در سال 1389 هم، 41 مدرسه در سطح شهرستان های تابعه دانشگاه، تحت پوشش برنامه مدارس مروج سلامت قرار گرفتند و در حال حاضر هزار و 38 مدرسه در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجری این برنامه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک هزار مدرسه زیر پوشش برنامه مروج سلامت

بیش از یک هزار مدرسه زیر پوشش برنامه مروج سلامت