مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 06:102019-12-29اقتصادي

افزایش 14 درصدی امانت کتاب در مهاباد


شهروندان مهابادی امسال 14 درصد بیشتر از پارسال ، کتاب امانت گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد گفت: امسال 46 هزار و 20 جلد کتاب به شهروندان امانت داده شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، شش هزار و 500 جلد بیشتر است.

چیا قادری ، با بیان اینکه در این مدت کودکان و نوجوانان شامل رده سنی هفت تا 12 سال بیشترین تعداد کتاب را به امانت گرفته اند، افزود: ادبیات، روانشناسی و کودک و نوجوان به ترتیب پرطرفدارترین کتابها در این شهرستان است.

قادری گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 611 عضو جدید به اعضای فعال کتابخانه های مهاباد اضافه شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد افزایش دارد.

وی، با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و 570 نفر عضو کتابخانه های این شهرستان هستند، افزود: هفت کتابخانه در این شهرستان فعالیت دارد که از این تعداد، سه کتابخانه عمومی و چهار کتابخانه مشارکتی است.

قادری تصریح کرد: امسال پنج هزار جلد کتاب جدید با موضوعهای مختلف از جمله ادبیات، فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم، هنر و سرگرمی و تاریخ و جغرافیا از طرف خیّران و نهاد کتابخانه های عمومی به بانک کتابخانه ای مهاباد هدیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی امانت کتاب در مهاباد

افزایش 14 درصدی امانت کتاب در مهاباد