مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 06:262019-12-29فرهنگي

آماده شدن متن اپرای «خواجوی کرمانی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر آران و کارگردان اپرا های عروسکی مختلف، درباره فعالیت این گروه تئاتر در ماه های باقیمانده سال 98 گفت: - سرپرست گروه تئاتر آران اعلام کرد که متن اپرای همای همایون اثر خواجوی کرمانی آمده شده و گروه در انتظار انعقاد قرارداد برای تولید این اپرای عروسکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر آران و کارگردان اپرا های عروسکی مختلف، درباره فعالیت این گروه تئاتر در ماه های باقیمانده سال 98 گفت: به زودی و در ادامه رپرتوآر اپرا های عروسکی گروه آران ، از 11 دی به ترتیب اپرا های رستم و سهراب و مکبث به صحنه می روند و برنامه ریزی مان بر این است که تا پایان سال 2 یا 3 اثر دیگر گروه نیز اجرا شوند.

وی یادآور شد: برای گروه تئاتر آران ماه های درخشانی سپری شد، زیرا رپرتوآر اپرا های عروسکی گروه در سال جاری موج جدیدی از تماشاگران را جذب کرد که این اتفاق برایم بسیار جذاب بود.

غریب پور درباره برنامه ریزی برای تولید اپرایی جدید، اظهار کرد: پیشنهادی از سوی مسئولان فرهنگی استان کرمان برای تولید اپرایی عروسکی به منظور بزرگداشت شأن خواجوی کرمانی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن متن اپرای «خواجوی کرمانی»

آماده شدن متن اپرای «خواجوی کرمانی»