مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 06:552019-12-29اقتصادي

پروژه هفت ساله در مرکز شهر دوگنبدان به کما رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ایجاد طرح های گردشگری، تفریحی و ورزشی در اقتصاد هر استان و شهرستان نقش به سزایی دارد.

شهرستان گچساران به دلیل داشتن اقلیم معتدل و مناطق تاریخی و گردشگری می تواند در جذب گردشگران ایرانی و خارجی در طول تمامی فصول سال حرف برای گفتن داشته باشد.

یکی از طرح هایی که می تواند به جذب گردشگر و اقتصاد این شهرستان کمک کند ایجاد دریاچه مصنوعی است چراکه دریاچه های مصنوعی ظرفیت آن را دارند که به قلب تپنده گردشگری هر شهرستان  تبدیل شوند.

با توجه به مزیت هایی که یک دریاچه در داخل شهرستان دارد، می تواند در صورت تدوین برنامه منظم برای توسعه مناطق اطراف نه تنها در سطح استان و بلکه استان های همجوار آوازه زیبایی و ویژگی ممتاز خود را طنین انداز کند.

 متاسفانه شهرستان گچساران با وجود چنین ظرفیتی تاکنون از این فرصت بی نظیر برای توسعه شهر دوگنبدان به درستی استفاده نشده است.

کارشناسان شهری معتقد هستند امروزه برای توسعه گردشگری یک منطقه فراهم کردن اقدامات و امکانات ابتدایی چون فضای سبز، نور و شهربازی کافی نیست بلکه باید با ابتکارات و ایده های نو نظر گردشگران را جلب کرد این در حالی است که در حال حاضر گردشگری شهرستان گچساران لنگ امکانات اولیه است و شایسته است که امکانات تفریحی و گردشگری منحصر بفرد و متمایزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هفت ساله در مرکز شهر دوگنبدان به کما رفت

پروژه هفت ساله در مرکز شهر دوگنبدان به کما رفت