مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 06:552019-12-29فرهنگي

نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه برای یک بانوی ایرانی


آناهیتا قباییان که قرار است به زودی نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه را دریافت کند می گوید که وقتی نامه اهدای این نشان برایش ارسال شد، قصد نداشته پاکت را باز کند و به طور اتفاقی از این موضوع خبردار شده است! - آناهیتا قباییان که قرار است به زودی نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه را دریافت کند می گوید که وقتی نامه اهدای این نشان برایش ارسال شد، قصد نداشته پاکت را باز کند و به طور اتفاقی از این موضوع خبردار شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار است نشان شوالیه هنر و ادب کشور فرانسه اوایل سال 2020 میلادی به آناهیتا قباییان ـ مدیر گالری راه ابریشم ـ اهدا شود.

پیشتر در ایران شخصیت هایی چون محمدرضا شجریان (خواننده)، دکتر حسابی، عباس کیارستمی (کارگردان و عکاس)، داریوش شایگان (نویسنده و شاعر بود)، لیلا حاتمی (بازیگر)، یدالله رویایی (شاعر)، شهرام ناظری (خواننده)، محسن مخملباف (کارگردان)، پری صابری (کارگردان تئاتر و نمایشنامه نویس)، اصغر فرهادی (کارگردان) و محمدعلی سپانلو (شاعر و مترجم ایرانی) نشان شوالیه را دریافت کرده اند.

قباییان نزدیک به دو دهه است که گالری راه ابریشم را تأسیس کرده و در این گالری بیشتر از همه به آثار هنری عکاسی پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه برای یک بانوی ایرانی

نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه برای یک بانوی ایرانی