مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:162019-12-29حوادث

کشف 1316 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران نیروی انتظامی 1316 قطعه مرغ زنده قاچاق را در تویسرکان کشف و ضبط کردند.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران نیروی انتظامی 1316 قطعه مرغ زنده قاچاق را در تویسرکان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد معصومی در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: در چند روز گذشته 1316 قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن 3200 کیلوگرم کشف و ضبط شده که ارزش ریالی این محموله قاچاق 350 میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ادامه از تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی تویسرکان در دستگیری قاچاقچیان و سارقان خبر داد و اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلود شهرستان، در یک عملیات پلیسی، مأموران نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری یک مواد فروش را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

معصومی ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی، متهم دستگیر و علاوه بر مقدار یک کیلو گرم گراس، 85 سانت هرویین، 33 عدد قرص متادون و دو گرم شیشه از خانه باغی او کشف و ضبط و متهم به مراجع قانونی تحویل داده شد.

وی در پایان از دستگیری دو سارق حرفه ای و سابقه دار و کشف 14 فقره سرقت توسط آنان خبر داد و یادآور شد: در این زمینه شخص مالخری هم که اموال مسروقه را خریداری می کرده، شناسایی شده و به زودی او نیز دستگیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1316 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

کشف 1316 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان