مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:302019-12-29پزشكي

حضور الزامی فوق تخصص نوزادان 15دقیقه قبل از زایمان مادر


رییس بیمارستان جامع بانوان آرش، گفت: حضور پزشک فوق تخصص نوزادان 15 دقیقه قبل از زایمان در تولدهایی که احتمال احیای نوزاد وجود دارد، الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لادن کاشانی، در نشست با اعضای هیئت علمی بیمارستان جامع بانوان آرش، ضمن تشکر از فعالیت های بی وقفه اعضای هیئت عملی در زمینه آموزشی و درمانی در بیمارستان تشکر کرد و حضور اعضای هیئت علمی در بیمارستان را بسیار موثر دانست.

وی در زمینه نتایج عملکرد بالینی پزشکان شامل متوسط اقامت بیمار، ضریب اشغال تخت و نرخ بستری مجدد به ازای هر پزشک و اقدامات اصلاحی در زمینه کاهش ترخیص با رضایت شخصی بیماران در بخش بستری و اورژانسی توضیحاتی ارائه داد.

کاشانی، بر نحوه صحیح پرکردن مستندات پرونده توسط پزشکان و تلفیق دارویی بیماران سرپایی و بستری و آموزش های خود مراقبتی در بیماران جراحی تاکید کرد.

وی در خصوص سیستم کدبندی رنگی برای شناسایی بیماران پرخطر، رعایت بهداشت دست با تاکید بر دو موقعیت و تفکیک پسماند صحبت کرد و مواردی را یادآور شد.

کاشانی در ادامه گفت: حضور پزشک فوق تخصص نوزادان 15 دقیقه قبل از زایمان در تولدهایی که احتمال احیای نوزاد وجود دارد الزامی است.

وی، حضور به موقع پزشکان را طبق زمان بندی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی سرپایی مهم دانست و بر لزوم گزارش هر گونه خطا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور الزامی فوق تخصص نوزادان 15دقیقه قبل از زایمان مادر

حضور الزامی فوق تخصص نوزادان 15دقیقه قبل از زایمان مادر