مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:362019-12-29اقتصادي

طولانی مدت ترین رییس جمهور جهان باید دارایی هایش را اعلام کند


طبق گزارش صندوق بین المللی پول، رییس جمهور گینه استوایی باید پیش از دریافت حمایت مالی بیشتر، دارایی های خود را اعلام کند.

- طبق گزارش صندوق بین المللی پول، رییس جمهور گینه استوایی باید پیش از دریافت حمایت مالی بیشتر، دارایی های خود را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کشور آفریقای مرکزی نیازمند کمک مالی صندوق بین المللی پول برای مقابله با بحران اقتصادی است و به گفته لیساندرو آبرگو، رییس ماموریت صندوق بین المللی پول در امور گینه استوایی، طبق برنامه ای که طی روزهای گذشته مورد توافق قرار گرفت، این کشور باید شفافیت خود را افزایش دهد، مدیریت خود را بهبود بخشد و اصلاحاتی را برای مبارزه با فساد اعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بلومبرگ، آبرگو در این خصوص اظهار کرد: مسئولان اعلام دارایی مقامات ارشد دولتی را به عنوان بخشی از الزامات این طرح در نظر خواهند گرفت و طبق آنچه برای ما مفهوم شده، این قانون در خصوص همه مقامات ارشد دولتی صدق می کند.

تئودور اوبیانگ انگوئما امباسوگو، رییس جمهور گینه استوایی که طولانی مدت ترین رییس جمهور جهان است، از اوت 1979 در قدرت بوده و دادستانان آمریکایی و فرانسوی حکومت او را به تلف کردن ثروت نفتی عظیم این کشور متهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی مدت ترین رییس جمهور جهان باید دارایی هایش را اعلام کند

طولانی مدت ترین رییس جمهور جهان باید دارایی هایش را اعلام کند