مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 09:402019-12-29اجتماعي

تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی استان تهران در قرچک


در مراسمی از آموزشیاران و معلمان نهضت سوادآموزی سراسر استان تهران در شهرستان قرچک تجلیل بعمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما:معاون آموزش نهضت سوادآموزی کشور ضمن تشکر از همه معلمان نهضت سوادآموزی در این مراسم گفت: همه امکانات فراهم است تا افرادی که از داشتن نعمت سواد محروم هستند در کلاس های نهضت شرکت کنند و با سوادشوند که این موضوع فقط همت این عزیزان را می طلبد.

علیرضا نخعی گفت: از نهادهای مردمی در روستاها وبخش های سراسر کشور می خواهیم این عزیزان را تشویق و راهنمایی کنند تا آنها بیایند و از این نعمت بهره مند شوند.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران هم در این مراسم گفت: با چاپ کتاب به صورت متمرکز برای اصناف شهرستان های ملارد و شهریار امکان استفاده ازکلاس آموزش را فراهم آوردیم تا این عزیزان بتوانند در کنار کار روزانه هم بخوانند وهم بنویسند.

رضا اصلانی گفت: دراستان تهران 15شهرستان درگیر طرح آموزش هستند که تا امروز نتایج خوبی را نیز کسب کردند که از جمله این شهرستان ها می توانیم به پاکدشت اشاره کنیم که نرخ بیسوادی در ان نزدیک به صفراست.

غلامرضا بختیاری رییس اداره آموزش و پرورش قرچک نیزگفت: امروز از 43 آموزشیار نهضت سوادآموزی از 21منطقه این استان تجلیل بعمل آمد تا بتوانیم گوشه ای از ایثار این عزیزان را جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی استان تهران در قرچک

تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی استان تهران در قرچک