مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 10:552019-12-29فرهنگي

آقازاده و خواب زده دو سریال جدید شبکه نمایش خانگی


پس از پخش سریال های مانکن، کرگدن و دل این بار نوبت به دو سریال جدید است که به صف سریال های جدید نمایش خانگی اضافه خواهند شد.

آقازاده و خواب زده نام این دو کار می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی هر هفته بیشتر و بیشتر شده است! آقازاده را به جرأت می توان مهم ترین سریال زمستان 98 دانست.

بهرنگ توفیقی این سریال را با فیلمنامه ای از حامد عنقا و با بازیگران سرشناسی همچو امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی، نیکی کریمی از نیمه های پاییز 98 جلوی دوربین برده و اکنون در بخش های پایانی خود به سر می برد.

حامد عنقا که تجربه نویسندگی اولین سریال نمایش خانگی (قلب یخی) را در کارنامه خود دارد در توضیحاتی درباره این سریال گفته است که: ما آقازاده را تنها برای سرگرمی مردم نمی سازیم که در سبد تفریحات و اوقات فراغت آن ها قرار بگیرد.

حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم!! شما می تونید این سریال بسیار زیبا که همگان مدت زمان زیادی در انتظار آن بوده اند را از لینک زیر دانلود نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقازاده و خواب زده دو سریال جدید شبکه نمایش خانگی

آقازاده و خواب زده دو سریال جدید شبکه نمایش خانگی