مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 12:302019-12-29سياسي

برگزاری مسابقات آسیایی یخ نوردی 2020 در ایام دهه فجر


مسابقات آسیایی یخ نوردی 2020 برای اولین بار و با حضور 5 کشور اروپایی، در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان شمیرانات برگزار می شود.

- سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات آسیایی یخ نوردی 2020 به عنوان مسابقات کاپ آسیایی برای اولین بار به صورت آسیایی در ایران و در در مدرسه یخ نوردی میگون شهرستان شمیرانات برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور 5 کشور اروپایی در این مسابقات بیان کرد: با توجه به وضعیت آب وهوایی و جغرافیایی شمیرانات و همچنین وجود صخره ها در این شهرستان، پتانسیل آن را داراست که مسابقات یخ نوردی را که به مقدمات مختص خود را نیاز دارد، برگزار کند.

فرماندار شمیرانات با ابراز امیدواری از اینکه این مسابقات مورد استقبال مردم قرار گرفته و تجارب خوبی برای مسابقات جهانی برای ایران داشته باشد افزود: این مسابقات در ایام مبارک دهه فجر از 17 تا 21 بهمن با مشارکت و حمایت شهرداری و فدراسیون کوه نوردی و یخ نوردی و فرمانداری و سایر دستگاه ها برگزار خواهد شد.

شهریور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جهانی این مسابقات امید است هماهنگی و همافزایی همه دستگاه ها موجب شود تا نتیجه کار مطلوب باشد.

انتهای پیام/67064/م/ی30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات آسیایی یخ نوردی 2020 در ایام دهه فجر

برگزاری مسابقات آسیایی یخ نوردی 2020 در ایام دهه فجر