مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 13:252019-12-29بين الملل

سلاح پیشرفته «آوانگارد» با قدرت شلیک 27 برابر سرعت صوت آزمایش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سلاح جدید بین قاره ای از سوی وزرات دفاع روسیه با نام آوانگارد که می تواند 27 برابر سرعت صوت حرکت کند، - سلاح پیشرفته آوانگارد با قدرت شلیک 27 برابر سرعت صوت آزمایش شد سلاح جدید بین قاره ای با نام آوانگارد که می ‎تواند 27 برابر سرعت صوت حرکت کند توسط وزرات دفاع روسیه مورد آزمایش قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سلاح جدید بین قاره ای از سوی وزرات دفاع روسیه با نام آوانگارد که می تواند 27 برابر سرعت صوت حرکت کند، مورد آزمایش قرار گرفت.

پوتین، رییس جمهور روسیه، این گلایدر فراصوت آوانگارد را یک پیشرفت تکنولوژیکی قابل مقایسه با پرتاب اولین ماهواره شوروی در سال 1957 توصیف کرد.

آوانگارد، برفراز یک موشک بالستیک بین قاره ای پرتاب می شود و برخلاف یک کلاهک موشکی معمولی که پس از جدایی مسیر قابل پیش بینی را طی می کند، می تواند مانور های سریعی را برای رسیدن به هدف انجام دهد و ردیابی را بسیار سخت کند.

سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه به پوتین خبرداده است که این وسیله فراصوت هوایی آماده وظایف جنگی است.

ژنرال سرگیی کاراکایف، رییس نیرو های موشکی طی تماسی خواستار این شد که آوانگارد با یگان ویژه در منطقه اورنبورگ به خدمت گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح پیشرفته «آوانگارد» با قدرت شلیک 27 برابر سرعت صوت آزمایش شد

سلاح پیشرفته «آوانگارد» با قدرت شلیک 27 برابر سرعت صوت آزمایش شد