مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 13:302019-12-29سياسي

سامانه مدیریت املاک شیراز گامی برای شفاف سازی است


یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز اعتقاد دارد که راه اندازی سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری شیراز گامی در مسیر شفاف سازی فعالیت ها به شمار می رود.

- ایسنا/فارس یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز اعتقاد دارد که راه اندازی سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری شیراز گامی در مسیر شفاف سازی فعالیت ها به شمار می رود.

سینا بنی زمانی یکشنبه هشتم دی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری شیراز، گفت: این سامانه با چند هدف عمده نظیر مدیریت هوشمند اطلاعات مکان به عنوان مرجعی برای املاک شهرداری شیراز ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این عضو شورای شیراز افزود: جلوگیری از فروش یا خرید املاک شهرداری بیش از یک بار، مدیریت بهینه بودجه تملک ها در طرح های عمرانی بر اساس محدوده مصوب طرح های عمرانی، تعیین مساحت و قیمت پلاک های واقع در طرح و همچنین مکان-مرجع کردن تمام پرونده های املاک شهرداری از طریق کد نوسازی بر روی نقشه شهر شیراز، از مزایای این سامانه است.

بنی زمانی در تشریح عملکرد این سامانه گفت: سامانه مدیریت املاک، یکی از زیرسیستم های سامانه یکپارچه شهرسازی شیراز است و دستاورد مهمی برای رسیدن به هدف حفظ، صیانت و شناسایی املاک و مستغلات شهرداری به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت املاک شیراز گامی برای شفاف سازی است

سامانه مدیریت املاک شیراز گامی برای شفاف سازی است