مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 18:162019-12-29ورزشي

آرسنال 1 - 2 چلسی؛ آرتتا هم دوای این درد نبود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گرچه آرسنال در بیشتر دقایق بازی از چلسی پیش بود، اما دو اشتباه مهلک از برند لنو در دقایق پایانی باعث شد آبی ها به دو گل رسیده و در نهایت شاگردان فرانک لمپارد 1-2 در شب نمایش فاجعه بار ارکان دفاعی آرسنال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، گرچه آرسنال در بیشتر دقایق بازی از چلسی پیش بود، اما دو اشتباه مهلک از برند لنو در دقایق پایانی باعث شد آبی ها به دو گل رسیده و در نهایت شاگردان فرانک لمپارد 1-2 در شب نمایش فاجعه بار ارکان دفاعی آرسنال، این تیم را 1-2 مغلوب کنند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه نهم می توانست به گل اول بازی دست یابد، اما ضربه داوید لوییز به راحتی در اختیار دروازه بان چلسی قرار گرفت.

در دقیقه 12 و روی پاس ویلیان، چلسی اولین موقعیت خود را روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما برند لنو عکس العمل مناسبی روی ضربه مونت نشان داد.

اما دو دقیقه بعد آرسنال به گل اول دست یافت.

روی ارسال کرنر از سوی مسوت اوزیل، چمبرز با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت تا اوبامیانگ با یک ضربه سر دقیق در مقابل دروازه گل اول تیمش را وارد دروازه چلسی کند.

دقایقی بعد و با همکاری اوبامیانگ و لاکازت، آرسنال باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما لاکازت کنترل خوبی روی توپ نداشت و انگولو کانته رفع خطر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرسنال 1 - 2 چلسی؛ آرتتا هم دوای این درد نبود!

آرسنال 1 - 2 چلسی؛ آرتتا هم دوای این درد نبود!