مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 06:152019-12-30اقتصادي

نزدیک نیمی از روستاهای چالدران فاقد دهیاری است


ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: 90 روستا چالدران فاقد دهیاری است.

حسن محمد زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال در جهت عمران و آبادانی روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی از محل اعتبارات فرمانداری و بنیاد علوی اختصاص داده شده است، افزود: این میزان اعتبار بعد از بررسی مشکلات روستاهای مورد هدف در جهت عمران و آبادانی روستاها هزینه خواهد شد.

محمدزاده با بیان اینکه از مجموع 178 روستای چالدران 90 روستا فاقد دهیاری هستند، افزود: تلاش می شود با اجرای طرح های عمرانی گام های اساسی در جهت توسعه این روستاها برداریم.

وی همچنین از پیگیری و تعیین تکلیف تداخلات ارضی پلاک های 182 و 197 سیه چشمه و پلاک 164 آواجیق خبر داد و گفت: تداخلات اراضی با اشخاص در شهرستان چالدران چندین سال است مشکلاتی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده است، در حالیکه مقدمات رفع این مشکل به دنبال پیگیر های به عمل آمده در شهرستان چالدران فراهم شده است.

فرماندار چالدران با اعلام اینکه در شهرستان چالدران 996 هکتار جزء اراضی مشکل دار در قالب تداخلات اراضی ملی و زراعی از سنوات متمادی گذشته بعنوان چالش جدی مطرح بوده، افزود: بدنبال پیگیری های مداوم بعد از تکمیل شدن پرونده در کارگروه شهرستانی و ارجاع به کمیته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک نیمی از روستاهای چالدران فاقد دهیاری است

نزدیک نیمی از روستاهای چالدران فاقد دهیاری است