مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 06:502019-12-30پزشكي

تدوین نقشه راه همکاری ایران و پاکستان در حوزه علوم پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از تدوین نقشه راه همکاری ایران و پاکستان در حوزه سلامت خبر داد و گفت: با نهایی شدن آن دانشگاه های علوم پزشکی در تربیت دانشجو و تبادلات علمی همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر باقر لاریجانی در بازگشت از سفر به پاکستان، هدف از این سفر را تدوین چارچوب همکاری در زمینه آموزش، پژوهش و ارائه خدمات ذکر کرد و گفت: در این سفر سعی شد مقدماتی برای طراحی نقشه راه دو کشور در زمینه توسعه همکاری های مرتبط با سلامت فراهم شود.

لاریجانی از بازدید هیئت ایرانی از مراکز علمی و درمانی پاکستان و دیدار با مقامات این کشور خبر داد و گفت: در این سفر در دیدار با دکتر ظفر میرزا مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان در خدمات بهداشتی و برخی مقامات سلامت این کشور گزارشی از وضعیت آموزش، پژوهش، ارائه خدمات و همچنین برنامه کنترل بیماری های غیرواگیر در کشور ارائه شد.

وی افزود: مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان در خدمات بهداشتی ضمن استقبال از برنامه های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کنترل بیماری های غیرواگیر، بر لزوم استفاده پاکستان از تجارب کشور و پیاده سازی برنامه هایی مشابه در این کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه همکاری ایران و پاکستان در حوزه علوم پزشکی

تدوین نقشه راه همکاری ایران و پاکستان در حوزه علوم پزشکی