مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 06:502019-12-30سياسي

کرمانشاه در تکاپوی ساخت باغ موزه دفاع مقدس


جنگ هشت ساله دفاع مقدس از استان کرمانشاه شروع و در همین استان هم خاتمه پیدا کرد، با این وجود پس از گذشت سال ها این استان هنوز باغ موزه دفاع مقدس ندارد.

- باغ موزه ای که می تواند نقش مردم این استان و رشادت ها و دلاوری رزمندگان در سالهای دفاع مقدس در این استان را به تصویر بکشد و بازدیدکنندگان را به حال و هوای آن سال ها ببرد.

مهر ماه 1396 بود که کلنگ ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه با حضور سردار سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، استاندار و جمعی از مسئولین استان به زمین زده و قرار شد کرمانشاه در ورودی شرقی شهر -جنب پادگان توحید- صاحب مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس شود.

حالا بعد از گذشت بیش از دو سال از آن زمان مسئولین بار دیگر برای ساخت این باغ موزه به تکاپو افتاده و اصرار بر ساخت این پروژه در مدت زمان کوتاهی دارند و امیدواریم این بار پروژه به سامان برسد و کرمانشاه هم صاحب باغ موزه دفاع مقدس شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز(9 دی) در نشست ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس تکلیفی بر گردن همه ما است تا بتوانیم ایثارگری رزمندگان را به عنوان یک گنجینه ارزشمند به آیندگان معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در تکاپوی ساخت باغ موزه دفاع مقدس

کرمانشاه در تکاپوی ساخت باغ موزه دفاع مقدس