مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 07:062019-12-30سياسي

گرامیداشت حماسه9دی در خمینی شهر


آیین گرامیداشت حماسه 9دی با حضور بیش از هزار نفر از مردم خمینی شهر در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این آیین مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر ضدولایت فقیه ، مرگ بر منافق و فتنه گر ، مرگ بر آمریکا و اسراییل انزجار خود را از فتنه گران داخلی و سردمداران آمریکاییشان اعلام کردند و بصیرت و ولایتمداری را تنها راه عبور از فتنه ها خواندند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در این آیین با اشاره به وقایع سال 88گفت:روشنگری رهبر معظم انقلاب و راهبرد بصیرت در مردم ، کشور را از لغزش نجات داد.

سرهنگ خداداد فلاح با یادآوری حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا در قضیه قیمت حاملهای سوخت افزود: رهبری با بصیرت و نگاه تیزبینانه با هدف حفظ نظام ، یک بحران امنیتی بسیار شدیدتر را خنثی کردند.

وی گفت:مردم هم با حضور در میدان در سالهای 88 و 98 ، هم با ایجاد امنیت مردم محور، و هم ایجاد سرمایه اجتماعی برای کشور ، فتنه را خنثی کردند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه توطئه اخیر دشمن خنثی شده افزود: جنگ رسانه ای و جنگ روانی دشمن ادامه دارد و سعی می کنند با اعتمادزدایی نسبت به حاکمیت و ایجاد تردید و بدبینی در مردم با القا ناکارآمدی نظام در آستانه انتخابات نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت حماسه9دی در خمینی شهر

گرامیداشت حماسه9دی در خمینی شهر