مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 07:202019-12-30اقتصادي

اعلام راه اندازی 11 طرح بومگردی در شهرستان بردسکن


11طرح بومگردی در شهرستان بردسکن راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بردسکن گفت: تاکنون 14 طرح متقاضی بوم گردی ارائه شده است که برای 11طرح آن در روستاهای سیر ، بیجورد، خمی، زیروقت ، باب الحکم ، حطیطه و شهر شهرآباد موافقت اولیه صادر شده است.

احمد صابری زارع افزود: با هدف توسعه گردشگری روستایی هم اکنون 4اقامتگاه بوم گردی در روستاهای کبودان و درونه مجوز بهره برداری گرفته است .

وی گفت: اولین اقامتگاهها با نام سبنی ، سرکمر و بی بی بانو با 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال در روستای کبودان که آثار تاریخی و مناظر طبیعی دارد راه اندازی شده است به ویژه آنکه این روستا واقع در حاشیه جاده بردسکن به سبزوار مورد توجه مسافران وگردشگران قرار دارد.

مدیر میراث فرهنگی بردسکن افزود: : اقامتگاه بومگردی میرزا غلام حسین خان درونه به عنوان چهارمین اقامتگاه بومگردی بردسکن، با هزارو 500متر مربع و 14 اتاق آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

صابری زارع افزود: با هدف توسعه گردشگری روستایی و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران عبوری از مشهد مقدس در مسیر بردسکن به یزد و استانهای جنوب غربی و بالعکس ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام راه اندازی 11 طرح بومگردی در شهرستان بردسکن

اعلام راه اندازی 11 طرح بومگردی در شهرستان بردسکن