مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:152019-12-30سياسي

ستاری: تولید بومی محصول توانبخشی برای بیماران فلج کامل


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: پروتز عصبی رکاب زنی برای بیماران ضایعه نخاعی که با همت پژوهشگران داخلی ساخته شده به زودی با ارائه سوبسید به تعداد زیاد در مراکز توانبخشی به کار گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح سیستم پروتز عصبی رکاب زنی پاراسایکلینگ برای افراد دچار ضایعه نخاعی اظهار داشت: بزرگ ترین اتفاقی که در جریان است حمایت از افراد صاحب ایده و نیروی انسانی فوق العاده در کشور است که می بینیم با چه امکاناتی چه جوان هایی توانسته اند عملاً مشکلی از مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: این محصول پس از محصول پاراواک دومین محصول بیماران ضایعه نخاعی است که محصول عمومی تر است و حتی افرادی که ضایعات نخاعی در ناحیه گردن یا فلج کامل دارند هم می توانند از این محصول استفاده کنند و امکان زندگی کردن و انجام کارهای روزانه تا حدی به آنها برمی گردد.

ستاری خاطرنشان کرد: تجاری سازی این محصول در دستور کار است و برای تجاری شدن در مرحله اول سه دستگاه سفارش داده شده بود که تأمین شده است و در مرحله بعد تعداد بسیار زیادی دستگاه ها با سوبسید ساخته و به مراکز توانبخشی برای استفاده داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: تولید بومی محصول توانبخشی برای بیماران فلج کامل

ستاری: تولید بومی محصول توانبخشی برای بیماران فلج کامل