مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:202019-12-30بين الملل

کیم خواستار اقدامات «مثبت و تهاجمی» برای تضمین امنیت کره شمالی شد


رهبر کره شمالی در ادامه جلسه با حزب حاکم این کشور بر لزوم اتخاذ اقداماتی «مثبت و تهاجمی» برای تضمین امنیت این کشور شرق آسیا تأکید کرد که برخی تحلیلگران معتقدند منظور آنها اقداماتی علیه آمریکا و کره جنوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نشست حزب حاکم کارگران کره شمالی که از روز شنبه آغاز شده و همچنان در جریان است، خواستار اقدامات مثبت و تهاجمی برای تضمین امنیت  کره شمالی در آستانه فرارسیدن ضرب الاجل تعیین شده پیونگ یانگ برای واشنگتن به منظور تغییر رویکرد خصمانه در قبال این کشور شرق آسیا شد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، یانگ مو جین استاد دانشگاه مطالعات کره شمالی در سئول در تحلیل اظهارات کیم جونگ اون گفت: احتمالاً منظور آنها از اقدامات مثبت و تهاجمی، اقدمات بسیار تحریک آمیز علیه آمریکا و همچنین کره جنوبی است .

رهبر کره شمالی از روز شنبه هفته جاری نشستی را با مقامات ارشد حزب حاکم این کشور برای بحث درباره موضوعات سیاسی آغاز کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی بدون ارائه هرگونه توضیحاتی گزارش کرد که در جلسه روز گذشته (یکشنبه)، کیم، اقداماتی را در زمینه امور خارجه، صنعت مهمات و نیروهای مسلح پیشنهاد داد و بر لزوم انجام اقداماتی مثبت و تهاجمی برای تضمین کامل حاکمیت و امنیت کشور تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم خواستار اقدامات «مثبت و تهاجمی» برای تضمین امنیت کره شمالی شد

کیم خواستار اقدامات «مثبت و تهاجمی» برای تضمین امنیت کره شمالی شد