مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:202019-12-30سياسي

کنایه مجری مشهور به حجاب مهناز افشار + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا رفیع، مجری برنامه های ادبی و طنز رسانه ملی در جدیدترین پست صفحه شخصی اش نسبت به حجاب نصف و نیمه مهناز افشار درشبکه معاند خارجی نوشت: - رضا رفیع در جدیدترین پست صفحه شخصی اش نسبت به حجاب بلاتکلیف مهناز افشار واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا رفیع، مجری برنامه های ادبی و طنز رسانه ملی در جدیدترین پست صفحه شخصی اش نسبت به حجاب نصف و نیمه مهناز افشار درشبکه معاند خارجی نوشت: آدم فرصت شناسی را دیدند که کت در تن دارد و زیرشلواری در پا، با تعجب پرسیدند:چرا کت پوشیدی؟ گفت:چون ممکنه برم بیرون،مهمونی.

گفتند: پس چرا زیرشلواری پاته؟ گفت:چون ممکنه نرم و شب بمونم اینجا! گفتنی است، برنامه استعدادیابی با عنوان ایران ز گات تلنت که مهناز افشار به عنوان یکی از داوران در آن حضور دارد محصولی از شبکه ام بی سی پرشیا است، یکی از زیر شبکه های هولدینگ رسانه ای mbc که چند سالی است فعالیت می کند و نامش به گوش خیلی ها آشناست.

مجموعه شبکه هایی که تمرکزشان روی سرگرمی است و اتفاقا همین ام بی سی پرشیا که مدتی تعطیل شده بود، دوباره با هدف سرگرمی بی انت ها با تمرکز روی نسل جوان برنامه های خود را شروع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه مجری مشهور به حجاب مهناز افشار + عکس

کنایه مجری مشهور به حجاب مهناز افشار + عکس