مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:452019-12-30سياسي

کسب عنوان برترین پایان نامه توسط دانشجوی دانشگاه زنجان


دانشجوی دانشگاه زنجان عنوان برترین پایان نامه را در شانزدهمین همایش ملی و پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید کسب کرد.

- ایسنا/زنجان دانشجوی دانشگاه زنجان عنوان برترین پایان نامه را در شانزدهمین همایش ملی و پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید کسب کرد.

پایان نامه محمد کریمی ایوانکی، دانشجوی رشته عمران دانشگاه زنجان، در پنجمین کنفرانس بین ­المللی مهندسی ساخت و تولید به عنوان پایان نامه برتر انتخاب شد.

این پایان نامه برتر با عنوان بررسی تاثیر هندسه ابزار ماسوره ای بر رفتار مکانیکی و متالورژیکی جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی آلومینیوم T6-6061 در گروه مهندسی مکانیک با راهنمایی دکتر داوود افشاری و مشاوره دکتر حسن صیدی انجام شده است.

شانزدهمین همایش ملی و پنجمین کنفرانس بین ­المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری انجمن­ مهندسی ساخت و تولید ایران (SMEIR) و انجمن ساخت و تولید انگلستان (IManf) در روزهای 4 و 5 دی ماه امسال در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

در این همایش بزرگ علمی، محققان ایده ها و یافته های پژوهشی خود را با یکدیگر در میان گذاشته و از دیدگاه ها و دانش یکدیگر بهره مند شدند.

همایش ملی و پنجمین کنفرانس بین ­المللی مهندسی ساخت و تولید شامل نشست ­های تخصصی علمی و صنعتی، ارائه پوستر، سخنرانی کلیدی توسط اسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان برترین پایان نامه توسط دانشجوی دانشگاه زنجان

کسب عنوان برترین پایان نامه توسط دانشجوی دانشگاه زنجان