مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:502019-12-30فرهنگي

گاف هایی که ماندگار شدند + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به طور معمول در بسیاری از آثار تاریخی انواع متفاوتی از گاف های سینمایی دیده شده اند، از وجود کپسول گاز روی ارابه قدیمی فیلم گلادیاتور، - در بسیاری از آثار سینمایی داخلی و خارجی اتفاقاتی می افتد که در زمان فیلمبرداری به آن ها توجهی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به طور معمول در بسیاری از آثار تاریخی انواع متفاوتی از گاف های سینمایی دیده شده اند، از وجود کپسول گاز روی ارابه قدیمی فیلم گلادیاتور، تا حضور هواپیما در سکانسی از فیلم تروی همه از جمله مهمترین گاف های سینمایی در آثار بسیار پزهزینه سینمای جهان طی سالهای گذشته هستند.

اما گاهی برخی از چنین گاف های سینمایی بعد از فیلمبرداری مورد رضایت کارگردانان بوده و ترجیح می دهند تا آن اشتباه در ادامه فیلم وجود داشته باشد، اتفاقاتی در چندین مورد نه تنها مشکلی به وجود نیاورده اند بلکه آن سکانس را بهتر و به یادماندنی تر کرده اند.

جنگوی رها شده در فیلم سینمایی جنگوی رها شده لئوناردو دی کاپریو در اواخر فیلم طی گفت وگو با شخصیت های اصلی دستش را محکم روی میز کوبیده که جراحتی عمیق پیدا می کند، جالب آنجاست که دی کاپریو فیلمبرداری را قطع نکرده و بعد از خونریزی شدید باز هم بازی خود را ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف هایی که ماندگار شدند + تصاویر

گاف هایی که ماندگار شدند + تصاویر