مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 11:402019-12-30ورزشي

ساخت ورزشگاه اختصاصی بانوان چالش شورای شیراز


آمارها بیانگر فقر شیراز در زیرساخت های ورزشی است؛ حال آنکه حداقل طی پنج سال اخیر، انقلابی در حوزه زیرساخت های ورزشی در فارس رخ داد و شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی در اکثر نقاط این استان، - ایسنا/فارس آمارها بیانگر فقر شیراز در زیرساخت های ورزشی است؛ حال آنکه حداقل طی پنج سال اخیر، انقلابی در حوزه زیرساخت های ورزشی در فارس رخ داد و شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی در اکثر نقاط این استان، جز شیراز بودیم.

براساس آمارهای اعلام شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس، در حالیکه طی سال های اخیر با همکاری همه دستگاه ها و حمایت مدیریت ارشد استان، زمینه افزایش میانگین سرانه ورزشی استان به بیش از 1.

5 متر مربع فراهم شده، شیراز به لحاظ این شاخص از یک عقب ماندگی مزمن رنج می برد و سرانه ورزشی در این کلانشهر کمتر از 30 سانتیمتر است.

در بررسی وضعیت فضاهای ورزشی ایجاد شده در شیراز طی سال های اخیر، تنها شاهد بازسازی و بهسازی فضاهای ورزشی موجود در شیراز بوده ایم، اگرچه ساخت ورزشگاه پارس در میانرود بعد از سالها، به سرانجام رسید و در روزهای پایانی امسال هم شاهد افتتاح ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز خواهیم بود؛ اما این اقدامات باز هم تاثیر چندانی بر شاخص مهم سرانه فضای ورزشی در این کلانشهر نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ورزشگاه اختصاصی بانوان چالش شورای شیراز

ساخت ورزشگاه اختصاصی بانوان چالش شورای شیراز