مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 12:052019-12-30حوادث

کلاهبرداری میلیاردی با چک سرقتی در نیشابور


متهمی که با استفاده از چک سرقتی اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی در شهرستان نیشابور کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

- ، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی دریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی سودجو، پی گیری موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.

سردار ابراهیم قربان زاده افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی که خود را خریدار احشام معرفی کرده با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، تعداد 85 راس گوسفند را به مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال در قبال ارائه چک خریداری و محل را ترک کرده است.

وی تصریح کرد: در مراجعه شاکی به بانک مشخص می شود چک صادر شده از سوی خریدار احشام سرقتی است.

سردار ابراهیم قربان زاده ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور حین رسیدگی به این پرونده، گزارش دیگری از سوی یک دامدار مبنی بر خرید تعداد 15 راس گوسفند به قیمت 350 میلیون ریال با یک برگ چک سرقتی دیگر از همان شماره حساب دریافت می کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با استعلام از مرکز 110 متوجه می شوند مدارک و از جمله دسته چک یکی از شهروندان از داخل خودرو در یکی از خیایان های سطح شهر نیشابور سرقت و سارق پس از سرقت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی با چک سرقتی در نیشابور

کلاهبرداری میلیاردی با چک سرقتی در نیشابور